Zulhanizam Badrul Hisham Dalam Kenangan ( 28hb Julai 1992 - 25hb Februari 2010 )

AL-FATIHAH

Sunday, February 28, 2010

berita tentang arwah


assalamualaikum wbt.


star paper ; 27 february 2010 ; page 3


news kali is about accident yang menimpa kawan kesayangan aku tuh. for more infomation, bacalah keratan akhbar kat bawah nie. hari nie dah masuk hari ketiga arwah meninggal kami semua and aku masih lagi tak berhenti menangis. aku dah tak tahu nak buat apa dah untuk stop menangis. rasa nak pinjam bahu sesiapa je pastu nangis puas puas. pi kerja pun aku nangis, duduk dalam bilik pun nangis, on9 lagi la nangis. sobs. aku tahu aku kena kuat untuk terima semua dugaan nie but sampai bila aku kena kuat? ;'(









p/s : aku tak paham tol pa kena ngan member aku sorang neh. ade jep yang menyakitkan aku. pleaselah, dont be sooooo childish !






sumber:-http://mimi-razaly.blogspot.com/2010/02/berita-tentang-arwah.html

0 comments:

Post a Comment