Zulhanizam Badrul Hisham Dalam Kenangan ( 28hb Julai 1992 - 25hb Februari 2010 )

AL-FATIHAH

Sunday, February 28, 2010

al-Fatihah buat Zulhanizam bin Badrul Hisham

assalamualaikum



semalam
lebih kurang pukol 9,10 cmtu
kawan saya.. aka ketua tingkatan kelas saya masa form 5
telah kembali ke rahmatullah
marilah kita sama-sama sedekahkan al-fatihah kepada arwah

gmbr di atas adalah gambar kenangan kami bersama
sebelum saya pergi pertandingan koir

semasa ari pertama saya masuk SMKBJ
saya ditempatkan di kelas 4 elit bersama arwah dan member-member yang lain
arwah amat baik
walaupun ketika form 4 kitorg tak begitu rapat mungkin masih baru dgn situasi sekolah baru
tapi alhamdulillah
masok tahun 2009 kitorg semua ditempatkan di kelas 5elit
dan semasa masok form 5, kelas kami amat lah sepakat
macam family
semua boleh kongsi2

teringat masa form 4, arwah sorok roti saya
pastu saya nangis
pastu arwah dgn muka cuakk.. bagi balek smbil pujuk
:)
dia baek

masa form 5 pulak
kitorang selalu berkongsi makanan
kalau saya bawak nasik goreng yang mak saya masakk
mesti saya akan ckp
"nizam! aku bwk nasik goreng!"
walaupun time tu die tgh pulun wt keja sekolah dia yg kdg2 tak siap
dia akan kata
"weyh! simpan kata aku! sesudu pon xpa. nasik goreng mak ang sedap laa.. tapi betoi ka mak ang masak? kalau ang yg masak aku xmao makan"
masyaAllah
masih terngiang2 lagi semua tu
lps tu kalau ada kelas tambahan..
mesti kuaq ayat ni
"nizam nak pinjam moto nak beli mcd!"
pastu die kata
"xboleh! ampa nak biaq aku ja p bli.. ampa nak makan pa?"
"chezzy wedges satu!"
nizamm
aku rindu ang
apa2 pon aku redha dgn pemergian ang
mmg kami semua sayang ang.. tapi Allah lebih sayang kan ang..
semoga ang di tempat kan di kalangan org-org beriman di sana
semoga dipermudahkan segala urusan ang di sana
insyaAllah
aminnn




sumber:-http://comotcometsayang.blogspot.com/2010/02/al-fatihah-buat-zulhanizam-bin-badrul.html

0 comments:

Post a Comment